Atjoo-Prosit-Snor

Vem har sagt att livet som morsa hela tiden ska vara lätt, skoj och en dans på rosor? Snarare att man borde ha rosor på dass istället så man fick en chans att se rosorna nån gång.

Så då har man gått och blitt en sån där teknisk morsa som ska lägga ut hela sitt jäkla liv på internet idag alltså.


Blogga om skitiga blöjor, nedspydda täcken och kramdjur som morsan blir arg på och slänger för att de ligger i fredagsgroggen och hårar av sig.
Iallafall så är det jag som är Vardagsmorsan och mitt liv består av en massa Atjoo-Prosit-Snor, plus en hel del massa barnbajs men barnbajs lät inte lika najs i rubriken.

Två barn har jag också - Emelie & Vicktor och de är tvillingar och 2 år gamla. Frågar du mig är de som ett helt jävla rövarband, fårgar du farsan deras så är de Guds änglar på jorden.

Hur som helst, nu är jag här och nånstans i sajberspejs finns det väl alltid nån fattig stackare som kommer läsa om mina bravader.

Nu kör vi!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar