Atjoo-Prosit-Snor

Vem har sagt att livet som morsa hela tiden ska vara lätt, skoj och en dans på rosor? Snarare att man borde ha rosor på dass istället så man fick en chans att se rosorna nån gång.

Vicktor borde få byta sina äckliga jävla blöjor själv i fortsättningen. Borde lära upp den lilla parveln hur man gör och sedan får han hoppa upp på vardagsrumsbordet och själv mjöla in sig med puder, krämer och avsluta allt med att blöja på sig den lilla Tigerblöjan.


Låter fan som han har blöjor från Tiger, det vore ju coolt för de borde var sketans dyra och då skulle jag nog låta Vicktor gå utan brallor bara för att stajla för alla fåniga Bugaboomorsor att min unge minsann har svindyra blöjor från Tiger.

Men nu är det ju bara en tiger på dem och inte märket Tiger, men det fattar nog till och med ett korkat fyllo.

Hur som helst så får parveln på nåt sätt tag på kaffepulvret och trycker hela käften full med ICA´s colombiakaffe så han ser ut som han använts som jordfräs i en blomplantage.
Vems fel kan detta då vara?

Ja inte är det mitt för jag snusar inte, så det blir till att skylla på pappsen som snusar dygnet runt och även när vi har sex.
Ja du läste rätt under tiden de få gångerna om året vi lyckas få till det så har han prillfan inne.

Så Vicktor ville väl va lika kool som pappsen sin, snus som kaffepulver - skitsamm antar jag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar